Relyon Servicedesk Portal

Het is zover: u bent live met de Relyon Service Management software! Na de implementatiefase en een periode van uitvoerig testen zijn de eerste opdrachten gepland via het digitale planbord. De monteurs Livegang, na implementatie start supportfase, team van support staat voor u klaar, link naar servicedesk, of mail, uitleg hieronder, veel succes. Livegang, na implementatie start supportfase, team van support staat voor u klaar, link naar servicedesk, of mail, uitleg hieronder, veel succes.

Relyon Servicedesk Portal

Aanmelding

Aanmelding ontvangen bij training, of aanvragen via e-mailadres, login, wachtwoord opvragen, etc. etc. Aanmelding ontvangen bij training, of aanvragen via e-mailadres, login, wachtwoord opvragen, etc. etc. Aanmelding ontvangen bij training, of aanvragen via e-mailadres, login, wachtwoord opvragen, etc. etc.

Relyon Servicedesk Portal

Wat vindt u op de Servicedesk?

Support, berichten, release notes, ‘Aan de slag’, handleiding etc. Support, berichten, release notes, ‘Aan de slag’, handleiding etc. Support, berichten, release notes, ‘Aan de slag’, handleiding etc. Oplossingen.

Relyon Servicedesk Portal

Tickets insturen

Nieuwe reacties toevoegen, ticket aanmaken en reacties geven kan ook via mail, inloggen dan niet nodig, reacties worden automatisch toegevoegd aan het ticket, evenals bijlagen bij de mail. Bij insturen van een ticket worden gerelateerde oplossingen getoond; misschien staat het antwoord dat u zoekt er al bij!

Relyon Servicedesk Portal

Historie

Overzicht openstaande tickets, in behandeling, en afgehandelde tickets. Tickets kunnen altijd heropend worden door een reactie aan het ticket toe te voegen. Etc. etc.