Welkom als klant van Relyon!

Bedankt dat u gekozen hebt voor de software van Relyon Service Management! Wij zien ernaar uit om samen met u de software te implementeren, zodat u de vruchten kunt plukken van een efficiënt en inzichtelijk serviceproces. Graag vertellen wij u meer over wat u de komende periode kunt verwachten.

Nadine Donners

Nadine Donners

Trainer

 

Van Nadine Donners ontvangt u een Gebruikerstraining voor Relyon Service Management. Tijdens deze training maakt u kennis met de functionaliteit van het systeem en komen basisvaardigheden en gebruikerstips aan bod. Er wordt contact met u opgenomen voor het plannen van de training.

Nico Scheppink

Nico Scheppink

Consultancy Manager

 

Nico Scheppink verzorgt de Kickoff van het project bij u op locatie. Samen met de projectgroep gaat Nico in op de ingrediënten van een succesvolle implementatie. Hij bespreekt de fases van het project, de rollen bij beide partijen en de planning. Er wordt contact met u opgenomen voor het plannen van de kickoff.

Uw consultant

Nadat de training en kickoff hebben plaatsgevonden, is het de beurt aan de Relyon-consultant. De consultant neemt de implementatie van de software voor zijn rekening; van inventarisatie tot oplevering. Maak hieronder alvast kennis met de consultants van Relyon.

Iman Smallegange

Iman Smallegange

Consultant

Wouter van Dijk

Wouter van Dijk

Consultant

Robin van de Wege

Robin van de Wege

Consultant

René Scholten

René Scholten

Consultant
Nico Scheppink

Nico Scheppink

Consultancy Manager/Consultant

Baron Bito

Baron Bito

Business Intelligence Consultant

Stappenplan

  • 1

    Kickoff & Training

    Start project

  • 2

    Implementatie

    Inrichting van het systeem

  • 3

    Oplevering

    We zijn live!

  • 4

    Onderhoud & Support

    Relyon Servicedesk Portal

  • 5

    Optimalisatie

    Eventuele uitbreidingen

Servicedesk Portal

Relyon Servicedesk Portal

Na de oplevering ontvangt u een aanmelding voor de Relyon Servicedesk Portal. Via de Servicedesk Portal kunt u supportverzoeken insturen en de status van ingestuurde tickets volgen. Ook vindt u er een volledige handleiding van Relyon Service Management, FAQ’s en release notes. Voor het insturen van supportverzoeken kunt u ook zonder portalaanmelding mailen naar servicedesk@relyon.nl. Er wordt dan automatisch een ticket aangemaakt binnen de Servicedesk. U kunt reacties toevoegen aan het ticket door op de ontvangen e-mails te reageren.

 

In een later stadium zal uw consultant het gebruik van de Relyon Servicedesk nader toelichten.

Alvast inspiratie opdoen?

Lees hieronder de inspirerende verhalen van bestaande Relyon-klanten. Staat uw organisatie er straks ook tussen?

Nestlé referentie Relyon

Nestlé Professional

 

Bandenservice Zuid-West referentie Relyon

Bandenservice Zuid-West

 

STULZ referentie Relyon

STULZ Groep

 

Canon referentie Relyon

Canon Business Centers