Relyon Service Center Software

Inzicht en controle vanuit het Service Center

 

Het Service Center is de cockpit waarvandaan u uw serviceproces aanstuurt. Het bevat informatie over relaties, onderhoudscontracten, installed base, financiële afspraken en servicehistorie. De status van openstaande werkbonnen is zichtbaar en afgehandelde werkbonnen kunt u direct ter facturatie stellen.

Service Center

Registratie en overzicht van serviceopdrachten zoals storingen, onderhoud en installaties

Beheer van installed base, contracten en servicehistorie

Werkbongegevens zoals uren en verbruikte materialen zijn direct centraal beschikbaar voor controle en facturatie

Handmatig overnemen van onleesbare werkbonnen is niet meer nodig: tijdbesparend en minder kans op fouten

Automatische berekening van kortingen en prijsafspraken per relatie

Koppeling met financieel systeem

Voorraden en servicehistorie worden voortdurend bijgewerkt

Korte doorlooptijd van opdracht tot factuur

Relyon Service Center

Met de Relyon software wilden we de versnippering van data op verschillende lijsten tegengaan. Nu kunnen we rekenen op betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen.

EZS Parkeersystemen

Bekijk de andere onderdelen van de Relyon Service Management software:

Meer informatie? Of een vrijblijvende demonstratie?