Referenties

 

Relyon Service Management is speciaal ontwikkeld voor bedrijven die actief zijn in service en onderhoud. De uitgebreide functionaliteit van de service software is inzetbaar bij grotere en kleinere bedrijven in binnen- en buitenland in tal van branches; van de koffieautomatenbranche tot de zorgsector, van grootkeukentechniek tot klimaattechniek. Bekijk hier onze referenties.

Trots op onze klanten

Klantverhalen

Bandenservice Zuid-West loopt op rolletjes dankzij AFAS en Relyon

 

Sinds Bandenservice Zuid-West werkt met de software van AFAS en Relyon, heerst er rust binnen het bedrijf. Door de hoge automatiseringsgraad kan de bandenspecialist voor landbouw, transport en industrie sneller schakelen, terwijl alle processen toch geordend en overzichtelijk verlopen. Intern boekt het bedrijf veel tijdwinst, de klanten zijn meer dan ooit tevreden.

 

Het heeft een boel stress weggenomen, voor onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.

Bandenservice Zuid-West 

Klanten kunnen via de uitgebreide klantenportal zelf storingen melden. Dit scheelt intern een hoop werk, omdat een melding meteen goed in het systeem staat.

Canon Business Centers

Canon Business Centers bieden topservice met hulp van Relyon

 

De Canon Business Centers maken tot grote tevredenheid gebruik van de service management software van Relyon. De centra verzorgen voor Canon de verkoop en de service van zakelijke print-, scan- en kopieerapparatuur. De flexibele software en lokale ondersteuning van Relyon waren doorslaggevend voor de keuze van de Business Centers.

 

Canon Business Centers bieden topservice met hulp van Relyon

 

De Canon Business Centers maken tot grote tevredenheid gebruik van de service management software van Relyon. De centra verzorgen voor Canon de verkoop en de service van zakelijke print-, scan- en kopieerapparatuur. De flexibele software en lokale ondersteuning van Relyon waren doorslaggevend voor de keuze van de Business Centers.

 

Klanten kunnen via de uitgebreide klantenportal zelf storingen melden. Dit scheelt intern een hoop werk, omdat een melding meteen goed in het systeem staat.

Canon Business Centers

STULZ houdt het hoofd koel dankzij de software van Relyon en AFAS

 

Leverancier van koelsystemen STULZ Groep B.V. werkt sinds 2012 samen met Relyon en AFAS. De servicemonteurs van STULZ voeren nu via een tablet digitaal hun werkbonnen in, die vervolgens realtime worden verwerkt in Relyon Service Management en in AFAS Profit. STULZ is blij met de efficiency die de verregaande automatisering van het proces oplevert.

 

Efficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.

STULZ Groep

Relyon Service Management biedt ons de ruimte om verder te groeien en onze klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze van ons gewend zijn.

Pirtek Benelux

Relyon helpt Pirtek op weg

 

De mobiele servicedienst van Pirtek, specialist in het vervangen van hydraulische slangen op locatie, is een groot succes. De service is actief vanuit een twintigtal Pirtek-centers in de Benelux en is binnen één uur aanwezig, of dit nu op een bouwplaats, in een fabriek, in een werkplaats of langs de weg is. Pirtek zocht een systeem dat aansloot op het proces en kwam uit bij Relyon.

 

Relyon helpt Pirtek op weg

 

De mobiele servicedienst van Pirtek, specialist in het vervangen van hydraulische slangen op locatie, is een groot succes. De service is actief vanuit een twintigtal Pirtek-centers in de Benelux en is binnen één uur aanwezig, of dit nu op een bouwplaats, in een fabriek, in een werkplaats of langs de weg is. Pirtek zocht een systeem dat aansloot op het proces en kwam uit bij Relyon.

 

Relyon Service Management biedt ons de ruimte om verder te groeien en onze klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze van ons gewend zijn.

Pirtek Benelux

EZS Parkeersystemen voorgesorteerd op toekomst met AFAS en Relyon

 

EZS Parkeersystemen was in 2014 op zoek naar een oplossing die het gehele serviceproces vanuit één informatiebron kon begeleiden. Omdat EZS zich wil onderscheiden door service, koos het bedrijf uit Beverwijk voor de combinatie van AFAS en Relyon. Zo wilde EZS de versnippering van informatie tegengaan. 

 

Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het ons om te doen. Bovendien is er nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.

EZS Parkeersystemen

Ik heb zelden een systeem meegemaakt dat zó gebruiksvriendelijk is. Buitenlandse vestigingen komen nu zelfs op bezoek om te kijken hoe wij werken met de software.

Nestlé Professional

Nestlé Professional biedt sterke service dankzij Relyon

 

Nestlé Professional zocht naar een geautomatiseerde oplossing voor plaatsing en onderhoud van zijn bedrijfskoffieautomaten en maakte bij zijn dealers kennis met de service management software van Relyon. Al gauw raakte Nestlé overtuigd van de voordelen: inmiddels is het serviceproces een stuk efficiënter geworden en is de managementinformatie van onschatbare waarde.

 

Nestlé Professional biedt sterke service dankzij Relyon

 

Nestlé Professional zocht naar een geautomatiseerde oplossing voor plaatsing en onderhoud van zijn bedrijfskoffieautomaten en maakte bij zijn dealers kennis met de service management software van Relyon. Al gauw raakte Nestlé overtuigd van de voordelen: inmiddels is het serviceproces een stuk efficiënter geworden en is de managementinformatie van onschatbare waarde.

 

Ik heb zelden een systeem meegemaakt dat zó gebruiksvriendelijk is. Buitenlandse vestigingen komen nu zelfs op bezoek om te kijken hoe wij werken met de software.

Nestlé Professional

Benieuwd naar wat onze software u kan opleveren?